Skip to main content
De beste premie
Goede voorwaarden
Persoonlijk advies

Service en Contact

Contact

Voor het melden van een schade, informatie over particuliere en zakelijke verzekeringen of voor advies over financiële zaken kunt u rechtstreeks contact opnemen met:

De Hakenberg
Hanzepoort 25
7575DB Oldenzaal

Postbus 314
7570AH Oldenzaal

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur

    Contactformulier

    Schade melden

    Schade is natuurlijk vervelend. Om je in dit geval zo goed mogelijk te ondersteunen hebben we onderstaande mogelijkheden voor het melden van schade:
    Autoruitschade

    U kunt uw ruit door elk erkend schadeherstelbedrijf laten herstellen. Zie hieronder voor enkele gespecialiseerde bedrijven:

    Mobiel schade melden

    Via de website van Mobiel Schade Melden kunt u uw autoschade snel en makkelijk doorgeven.

    Er is ook een Mobiel Schade Melden app in de appstore:
    Mobiel schademelden via iOS
    Mobiel schademelden via Android

    Schade schriftelijk melden

    U kunt hieronder schadeformulieren downloaden en uitprinten.

    Tip: Meld je schade online! Wij adviseren je een schade altijd via het online schadeformulier te melden zodat deze zo snel mogelijk wordt afgewikkeld.

    Het adres waar je het, volledig ingevulde en ondertekende, formulier naar toe kunt sturen is:

    De Hakenberg
    t.a.v. afd. Schade
    Postbus 314
    7570 AH Oldenzaal

    Zakelijke schade

    Zakelijke schade?

    Neem dan contact op onze afdeling schade. Heb je al een schade gemeld, vermeld dan ook altijd je dossiernummer.

    E-mail: schade@hakenberg.nl
    Telefoon: 0541-57 11 11 (optie 2) (rechtstreeks bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00)

    Buiten kantooruren?

    Buiten reguliere kantooruren en in geval van spoed, kan gebeld worden met Lengkeek 0800-53645335. De dienstdoende (eigen) alarmcoördinator neemt de gegevens op en naar gelang de aard van de zaak wordt via de coördinator een expert opgeroepen en ingeschakeld.

    Telefoon: 0800-53645335


    Heb je een vraag over schade?

    Neem dan contact op onze afdeling schade. Heb je al een schade gemeld, vermeld dan ook altijd je dossiernummer.

    E-mail: schade@hakenberg.nl
    Telefoon: +31(0)88 7373 190 (optie 2) (rechtstreeks bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00)


    Alarmcentrale reisverzekering

    Sta je met pech langs de weg? Of zit je in een noodsituatie in het buitenland?
    Bel dan het noodnummer van je reisverzekering.

    Noodnummers alarmcentrales
    Verzekeraar Alarmcentrale In het buitenland In Nederland
    AEGON Aegon Alarmcentrale +31 88 344 00 00
    Allianz Global Assistance Allianz Global Assistance Alarmcentrale +31 20 592 92 92
    Allianz Nederland Allianz Nederland Hulpdienst +31 10 454 11 11
    DAK EuroCross International BV +31 71 364 18 49
    De Europeesche Europeesche Hulplijn +31 20 65 15 777
    De Goudse De Goudse Alarmcentrale +31 71 568 18 90
    Menzis Menzis Alarmcentrale +31 317 45 55 55
    Nationale-Nederlanden TravelCare Alarmcentrale +31 70 314 75 75
    REAAL SOS International +31 20 651 58 55
    Unigarant ANWB Alarmcentrale +31 70 314 14 14 +31 88 269 28 88

    Downloads

    Klachtenprocedure

    Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen wij dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Zo kennen wij een interne klachtenprocedure en zijn wij aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

    Wanneer u een klacht heeft dan kunt u dat per email of brief aan ons kenbaar maken tav onze klachtenfunctionaris. Onze gegevens zijn:

    Wanneer wij uw klacht hebben ontvangen dan ontvangt u van ons binnen 7 werkdagen dagen een schriftelijke bevestiging. Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een eerste inhoudelijke reactie.

    Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Wanneer het niet lukt om tot een gezamenlijke oplossing te komen dan kunt u de klacht voorleggen aan een onafhankelijke instantie. Dit kan nadat onze interne klachtenprocedure volledig is doorlopen. We laten u altijd weten wanneer u de interne klachtenprocedure hebt doorlopen.

    Hierna kunt u de klacht voorleggen aan onderstaande onafhankelijke instantie:

    Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

    (alleen mogelijk als u een verzekeringsovereenkomst via ons heeft afgesloten)

    De klacht wordt alleen door het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) behandeld als je een consument of klein zakelijke ondernemer bent en de interne klachtenprocedure hebt doorlopen. Als wij u doorverwijzen naar het Kifid, kunt u de klacht binnen drie maanden daar indienen.

    Indien de klacht (gedeeltelijk) betrekking heeft op het handelen of nalaten van een letselschadebehandelaar of een tuchtrechtelijk aspect heeft dan verwijst Kifid dat deel van de klacht door naar de Tuchtraad Financiële Dienstverlening (Assurantiën). Als de klacht wordt doorverwezen, wordt u hierover geïnformeerd door het Kifid.

    • Gegevens Kifid:

    • Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

    • Postbus 932572509 AG Den Haag

    • Telefoon(070) 333 89 99

    Rechter

    Ook is het mogelijk om met uw klacht naar de burgerrechter te stappen. Wanneer u met uw klacht naar de rechter gaat kunt u niet meer naar het Kifid. Let op: als het Kifid al een bindende uitspraak heeft gedaan, dan kunt u niet meer naar de rechter. Als u naar de rechter gaat kost dat geld. Bemiddeling door Kifid is (grotendeels) gratis. Zie ook de consumenteninformatie “Een financiële klacht” van de AFM.