Contact
Voor het melden van een schade, informatie over particuliere en zakelijke verzekeringen of voor advies over financiële zaken kunt u rechtstreeks contact opnemen met:
De Hakenberg
Hanzepoort 25
7575DB Oldenzaal
Postbus 314
7570AH Oldenzaal
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur
De Hakenberg

Schade melden

Via de website van Mobiel Schade Melden kunt u uw autoschade snel en makkelijk doorgeven.
Er is ook een Mobiel Schade Melden app in de appstore:
Mobiel schademelden via iOS
Mobiel schademelden via Android
U kunt hieronder schadeformulieren downloaden en uitprinten.
Tip: Meld je schade online! Wij adviseren je een schade altijd via het online schadeformulier te melden zodat deze zo snel mogelijk wordt afgewikkeld.
- Europees Schadeformulier (motorvoertuig)
- Algemeen Schadeformulier Particulier
- Algemeen Schadeformulier Zakelijk
Het adres waar je het, volledig ingevulde en ondertekende, formulier naar toe kunt sturen is:
De Hakenberg
t.a.v. afd. Schade
Postbus 314
7570 AH Oldenzaal
Zakelijke schade?
Neem dan contact op onze afdeling schade. Heb je al een schade gemeld, vermeld dan ook altijd je dossiernummer.
E-mail: schade@hakenberg.nl
Telefoon: 0541-57 11 11 (optie 2) (rechtstreeks bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00)
Buiten kantooruren?
Buiten reguliere kantooruren en in geval van spoed, kan gebeld worden met Lengkeek 0800-53645335. De dienstdoende (eigen) alarmcoördinator neemt de gegevens op en naar gelang de aard van de zaak wordt via de coördinator een expert opgeroepen en ingeschakeld.
Telefoon: 0800-53645335
Heb je een vraag over schade?
Neem dan contact op onze afdeling schade. Heb je al een schade gemeld, vermeld dan ook altijd je dossiernummer.
E-mail: schade@hakenberg.nl
Telefoon: +31(0)88 7373 190 (optie 2) (rechtstreeks bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00)
Alarmcentrale reisverzekering
Sta je met pech langs de weg? Of zit je in een noodsituatie in het buitenland?
Bel dan het noodnummer van je reisverzekering.
Verzekeraar | Alarmcentrale | In het buitenland | In Nederland |
---|---|---|---|
AEGON | Aegon Alarmcentrale | +31 88 344 00 00 | – |
Allianz Global Assistance | Allianz Global Assistance Alarmcentrale | +31 20 592 92 92 | – |
Allianz Nederland | Allianz Nederland Hulpdienst | +31 10 454 11 11 | – |
DAK | EuroCross International BV | +31 71 364 18 49 | – |
De Europeesche | Europeesche Hulplijn | +31 20 65 15 777 | – |
De Goudse | De Goudse Alarmcentrale | +31 71 568 18 90 | – |
Menzis | Menzis Alarmcentrale | +31 317 45 55 55 | – |
Nationale-Nederlanden | TravelCare Alarmcentrale | +31 70 314 75 75 | – |
REAAL | SOS International | +31 20 651 58 55 | – |
Unigarant | ANWB Alarmcentrale | +31 70 314 14 14 | +31 88 269 28 88 |
Downloads
-
Algemene formulieren
-
Vergelijkingskaarten
-
Overige formulieren
Als service bij het afsluiten van een nieuwe verzekering bij ons kunnen wij uw huidige verzekering opzeggen. Wilt u dit liever zelf doen dan kunt u het opzegformulier hieronder downloaden, uitprinten en opsturen naar uw huidige verzekeraar.
Klachtenprocedure
Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen wij dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Zo kennen wij een interne klachtenprocedure en zijn wij aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Wanneer u een klacht heeft dan kunt u dat per email of brief aan ons kenbaar maken tav onze klachtenfunctionaris. Onze gegevens zijn:
- Mandatis B.V.
- postbus 314
- 7570AH
- Oldenzaal
- 088 7373220
- klachten@nyenborgh.nl
Wanneer wij uw klacht hebben ontvangen dan ontvangt u van ons binnen 7 werkdagen dagen een schriftelijke bevestiging. Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een eerste inhoudelijke reactie.
Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Wanneer het niet lukt om tot een gezamenlijke oplossing te komen dan kunt u de klacht voorleggen aan een onafhankelijke instantie. Dit kan nadat onze interne klachtenprocedure volledig is doorlopen. We laten u altijd weten wanneer u de interne klachtenprocedure hebt doorlopen.
Hierna kunt u de klacht voorleggen aan onderstaande onafhankelijke instantie:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
(alleen mogelijk als u een verzekeringsovereenkomst via ons heeft afgesloten)
De klacht wordt alleen door het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) behandeld als je een consument of klein zakelijke ondernemer bent en de interne klachtenprocedure hebt doorlopen. Als wij u doorverwijzen naar het Kifid, kunt u de klacht binnen drie maanden daar indienen.
Indien de klacht (gedeeltelijk) betrekking heeft op het handelen of nalaten van een letselschadebehandelaar of een tuchtrechtelijk aspect heeft dan verwijst Kifid dat deel van de klacht door naar de Tuchtraad Financiële Dienstverlening (Assurantiën). Als de klacht wordt doorverwezen, wordt u hierover geïnformeerd door het Kifid.
-
Gegevens Kifid:
-
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
-
Postbus 932572509 AG Den Haag
- Telefoon(070) 333 89 99
Rechter
Ook is het mogelijk om met uw klacht naar de burgerrechter te stappen. Wanneer u met uw klacht naar de rechter gaat kunt u niet meer naar het Kifid. Let op: als het Kifid al een bindende uitspraak heeft gedaan, dan kunt u niet meer naar de rechter. Als u naar de rechter gaat kost dat geld. Bemiddeling door Kifid is (grotendeels) gratis. Zie ook de consumenteninformatie “Een financiële klacht” van de AFM.